Tríptic de Sant Josep







.
Bolero de Sant Josep
.
Jo era un home gris
sense cap matís
a l'adrenalina.
.
Vaig viure submís,
un pèl estantís
dins una rutina…
.
però ara tinc una veïna
rossa i guapa d’Ucraïna
que fa de Mare-de-déu,
ai, Andreu!, ai, Andreu!
.
Sóc un Sant Josep feliç,
entretingut i castís.
.
Em consta i prou que sé:
que faig anar molt bé
la broca més fina;
però si cal treuré
 un master fuster
per fer-la divina...
.
i és que tinc una veïna
rossa i guapa d’Ucraïna
que fa de Mare-de-déu,
ai Tomeu!, ai Tomeu!
.
Sóc un Sant Josep feliç,
entretingut i castís.
.
Sóc un Sant Josep feliç,
entretingut i castís.
.
I ja sóc un home nou
que riu i que es mou
com una joguina.
La vara es desclou,
l’amor ja renou,
floreix l’englantina!
.
Per què...
.
Tavèrnoles, desembre-gener de 2007-08
.
.
.
.
.
.
..

.
.
.
.

.
.