VISC EN ELS MEUS VERSOS, a càrrec de TINT TARADELL TEATRE - 5-7-2014

Amb Visc en els meus versos,... tornem a l'obra de Pilar Cabot, combinant-ho ara amb textos d'Antoine de Saint-Exupéry. Un nen reflexiona i dialoga sobre temes com les estrelles, l'amistat, les bones i males herbes, el poder, la vanitat, l'embriaguesa....  ...aquest univers aparentment ingenu té el seu complement en els versos de la Pilar,...

(text extret del díptic de presentació de l'espectacle VISC EN ELS MEUS VERSOS, a càrrec de Tint Taradell Teatre)

 Cartell de presentació de l'espectacle VISC EN ELS MEUS VERSOS.
foto: R.S.E


 Díptic que s'oferia al Centre Cultural Costa i Font de Taradell a l'entrada de l'espectacle.






Pau Puig fent de Petit Princep
durant l'espectacle VISC EN ELS MEUS VERSOS.
5 de juliol de 2014
foto: R.S.E



 Pilar Cabot va rebre l'original del cartell de presentació de l'espectacle 
VISC EN ELS MEUS VERSOS. 
5 de juliol de 2014
foto: R.S.E.



David Sala, Pau Puig i Miquel Vilardell 
(Tint Taradell Teatre)
foto R.S.E.



En aquest vídeo, gravat al final de l'espectacle VISC EN ELS MEUS VERSOS,
 Pilar Cabot agraeix la feina feta pel grup de teatre TINT TARADELL TEATRE.
5 de juliol de 2014